Nejčastější dotazy

🛒 1 Objednávka a produkty

  • Jak mohu objednat v internetovém obchodě tectake? Arrow
  • Jak zjistím, zda byla moje objednávka přijata? Arrow
  • Jak obdržím fakturu k mé objednávce? Arrow
  • Existuje minimální výše objednávky? Arrow
  • Mohu svoji objednávku zrušit? Arrow
  • Co mám dělat, když mi byla doručena neúplná dodávka? Arrow
  • Kde mohu najít návod k montáži? Arrow
  • Jak zjistím dostupnost zboží? Arrow
  • Může dojít ke změně ceny po objednávce? Arrow
Jak mohu objednat v internetovém obchodě tectake? Arrow

Z naší nabídky si jednoduše vyberete položku a vložíte ji do košíku pomocí tlačítka "Přidat do košíku", do kterého můžete přidávat další položky. Kliknutím na ikonku "Košík" se dostanete do přehledu všech zvolených položek a máte zde možnost změnit počet nebo odebrat jednotlivé položky. Nyní můžete kliknutím na tlačítko "Vybrat další zboží" vložit další zboží do nákupního košíku. Kliknutím na tlačítko "K pokladně" se dostanete z nákupního košíku na stránku, na které můžete zadat potřebné údaje, zvolit dodací a platební způsob a ke konci odeslat objednávku. Objednávku závazně odešlete kliknutím na "Závazně objednat".

Jak zjistím, zda byla moje objednávka přijata? Arrow

Přijetí Vaší objednávky Vám bude potvrzeno automaticky během několika minut na Vaši e-mailovou adresu.

Jak obdržím fakturu k mé objednávce? Arrow

Fakturu obdržíte e-mailem večer v den expedice zásilky.

Existuje minimální výše objednávky? Arrow

Ne, v elektronickém obchodě tectake neexistuje minimální hodnota objednávky.

Mohu svoji objednávku zrušit? Arrow

Zrušení objednávky je možné bez uvedení důvodů, pokud zboží ještě nebylo odesláno. K tomu prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

Co mám dělat, když mi byla doručena neúplná dodávka? Arrow

To by se nemělo stát. Pokud ano, omlouváme se a zašleme Vám chybějící části. K tomu prosím kontaktujte náš zákaznický servis. U zásilek, které se skládají z několika balíčků, počkejte prosím 1-2 dny. Položky se odesílají dohromady, ale mohou být v závislosti na dodavateli dodány samostatně.

Kde mohu najít návod k montáži? Arrow

Návod k montáži je přiložen k výrobku. Navíc naleznete k mnoha našim produktům montážní videa na Youtube.

Jak zjistím dostupnost zboží? Arrow

V internetovém obchodě tectake jsou zobrazeny všechny dostupné produkty. Pokud není produkt momentálně k dispozici, je odpovídajícím způsobem označen a máte možnost být informováni, když je výrobek opět na skladě.

Může dojít ke změně ceny po objednávce? Arrow

Ceny v okamžiku Vaší objednávky jsou ceny, které jsou pro vás relevantní. Následné změny cen neovlivňují Vaši objednávku.

💰 2 Platební způsoby

  • Které platební metody jsou k dispozici v online obchodě tectake? Arrow
  • Jak funguje platba PayPal? Arrow
Které platební metody jsou k dispozici v online obchodě tectake? Arrow

V tectake online shopu máte možnost platby elektronickým platebním systémem PayPal, kreditními kartami (Visa, MasterCard, Visa Electron, Maestro) a na dobírku. Vyberte nejjednodušší a nejbezpečnější řešení pro Vás.

Jak funguje platba PayPal? Arrow

Pomocí platební metody PayPal budete přesměrováni na paypal.com k dokončení platby. Poté budete automaticky přesměrováni na přehled objednávek v našem obchodě.

🚚 3 Odeslání a dodání

  • 📦 Jaké jsou náklady na dopravu? Jak dlouho trvá dodací lhůta?
    Přehled nákladů na dopravu a dodacích lhůt, jakož i mezinárodní přepravy naleznete zde.Arrow
  • ⏱ Mohu sledovat stav mé zásilky?
    Ano, po odeslání zásilky obdržíte e-mailem další informace o sledování zásilky.Arrow
📦 Jaké jsou náklady na dopravu? Jak dlouho trvá dodací lhůta? Arrow

Přehled nákladů na dopravu a dodacích lhůt, jakož i mezinárodní přepravy naleznete zde.

🔍 Mohu sledovat stav mé zásilky? Arrow

Ano, po odeslání zásilky obdržíte e-mailem další informace o sledování zásilky.

🔄 4 Odstoupení od kupní smlouvy a vratky

  • Můj produkt se mi nelíbí. Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy? Arrow
  • Jak mohu poslat produkt zpět?
    Pokud chcete produkt vrátit, zašlete jej nám prosím. Do balíku vložte prosím kopii faktury a poznamenejte, že se jedná o vratku. Arrow
  • Jaké jsou náklady na vracení zboží? Arrow
Můj produkt se mi nelíbí. Jak mohu odstoupit od kupní smlouvy? Arrow

Všechny informace o odstoupení od smlouvy si můžete přečíst zde.

Jak mohu poslat produkt zpět? Arrow

Pokud chcete produkt vrátit, zašlete jej nám prosím. Do balíku vložte prosím kopii faktury a poznamenejte, že se jedná o vratku.

Jaké jsou náklady na vracení zboží? Arrow

V následujícím odkazu naleznete informace o nákladech na vracení zboží.

🔧 5 Záruka a náhradní díly

  • Jak dlouho mám nárok na záruku? Arrow
  • Co mám dělat, když obdržím vadné nebo poškozené zboží? Arrow
  • Moje objednávka není kompletní. Jak obdržím chybějící součásti? Arrow
Jak dlouho mám nárok na záruku? Arrow

Máte právo na 2-letou zákonnou záruku. Další informace naleznete zde.

Co mám dělat, když obdržím vadné nebo poškozené zboží? Arrow

To by se nemělo stát. Pokud se to stane, velice se omlouváme. Obraťte se přímo na zákaznickou službu, abychom mohli zjednat nápravu.

Moje objednávka není kompletní. Jak obdržím chybějící součásti? Arrow

V tomto případě nám napište e-mail, co v zásilce chybí. Obratem Vám zašleme příslušné součásti.

📧 6 Uživatelský účet & Newsletter

  • Jaké výhody nabízí uživatelský účet na tectake.sk? Arrow
  • Jak se zaregistruji na tectake.sk? Arrow
  • Co mohu udělat, pokud jsem zapomněl heslo? Arrow
  • Jak mohu změnit své údaje? Arrow
  • Jaké výhody nabízí tectake newsletter? Arrow
  • Jak se mohu odhlásit od newsletteru tectake? Arrow
Jaké výhody nabízí uživatelský účet na tectake.sk? Arrow

Zákaznický účet společnosti tectake poskytuje dobrý přehled o Vašich aktivitách na webu tectake.sk. Můžete spravovat své objednávky, uchovávat seznam přání, ale také spravovat své osobní údaje.

Jak se zaregistruji na tectake.sk? Arrow

Stačí jen pár kroků a pomocí následujícího odkazu si vytvoříte svůj vlastní zákaznický účet na tectake.sk.

Co mohu udělat, pokud jsem zapomněl heslo? Arrow

To není problém. Přes Moje konto -> Můj účet můžete kliknout na "Zapomenuté heslo" na pravé straně a heslo resetovat.

Jak mohu změnit své údaje? Arrow

Vaše data lze snadno spravovat ve Vašem uživatelském účtu. Zde můžete pouze několika kliknutími změnit adresu, odběry newsletteru nebo e-mailovou adresu.

Jaké výhody nabízí tectake newsletter? Arrow

S tectake newsletterem jste vždy informováni o novinkách a cenovém zvýhodnění v našem internetovém obchodě. Kromě toho pravidelně obdržíte v newsletteru kupónové kódy.

Jak se mohu odhlásit od newsletteru tectake? Arrow

Na konci každého newsletteru najdete odkaz, který Vám umožní snadno se odhlásit od newsletteru.

💸 7 Slevové kódy

  • Jak lze uplatnit slevový kód? Arrow
  • Mohu uplatnit více slevových kódů při zadávání objednávky? Arrow
  • Proč můj slevový kód nelze nepřijmout? Arrow
Jak lze uplatnit slevový kód? Arrow

Zadejte svůj osobní slevový kód na pokladně do příslušného zadávacího pole a vyberte „Použít“. Sleva se Vám ihned zobrazí.

Mohu uplatnit více slevových kódů při zadávání objednávky? Arrow

Ne, pro každou objednávku lze uplatnit pouze jeden slevový kód. Při dalším nákupu však můžete použít další slevové kódy.

Proč můj slevový kód nelze nepřijmout? Arrow

To se může stát, pokud vypršela platnost Vašeho slevového kódu nebo jste nedosáhli požadované minimální hodnoty objednávky v nákupním košíku.

✅ 8 Pečeť kvality

  • O čem vypovídají certifikáty TÜV a GS? Arrow
O čem vypovídají certifikáty TÜV a GS? Arrow

Pro výrobce dobrovolná certifikační značka "GS" ("testovaná bezpečnost") certifikuje naše výrobky od TÜV, tak, že pokud jsou používány správně, nevznikají pro spotřebitele žádná rizika. Tím Vám můžeme poskytnout nejlepší ochranu.

💻 9 Webová stránka & Ochrana osobních údajů

  • Jaké nastavení pro prohlížeč potřebuje tectake online-shop? Arrow
  • Budou moje osobní data bezpečně převedena? Arrow
  • Používají se cookies na webových stránkách? Arrow
Jaké nastavení pro prohlížeč potřebuje tectake online-shop? Arrow

S nejnovější verzí Vašeho prohlížeče můžete bezproblémově surfovat na webových stránkách tectake.

Budou moje osobní data bezpečně převedena? Arrow

Ano, budou. Vše o přijatých bezpečnostních opatřeních naleznete v sekci o našich bezpečnostních opatřeních.

Používají se cookies na webových stránkách? Arrow

Ano, používáme soubory cookies k poskytnutí užitečných funkcí. Můžete se však rozhodnout, zda povolíte soubory cookies. Pokud se rozhodnete nepřijmout cookies na webových stránkách tectake.sk může se stát, že se funkce našich stránek sníží a některé služby nebude možné použít. Žádáme o Vaše pochopení. Další informace naleznete zde.

Co mám dělat, když zde není zodpovězena moje otázka?

Poté se obraťte na náš zákaznický servis, abychom mohli zodpovědět Vaše dotazy.

© tectake   |   Všechny ceny zahrnují DPH, doprava zdarma.

Dodací a přepravní náklady na území České republiky:

- Do České republiky je doprava zdarma!
- Vlastní převzetí zboží kupujícím není možné.

Dodací lhůta je:

- V rámci České republiky: 2-4 pracovní dny (od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků)
- Pokud jste platili převodem nebo poštovní poukázkou, expedice zboží může mít prodlení 1-2 dny.
- Při zpoždění dodávky, např. pokud produkt není momentálně na skladě, Vás budeme obratem informovat.

Přeprava zboží v den objednávky je možná:

- Při příchozí platbě do 09:00 (od pondělí do pátku, svátky vyloučeny),
- Pokud vyberete způsob okamžité platby (PayPal, PayU, kreditní kartu, online převod),
- V případě dostupnosti zboží (vyloučeno je zboží, které není skladem; produkty s datem dodání a předprodeje).

Veškeré ceny na této stránce zahrnují DPH.
Uvedené dodací lhůty platí pouze pro zboží, které je zobrazeno v online obchodu.