Zákaznický servis s WhatsApp

Napište nám na WhatsApp!

Potřebujete pomoci? Máte dotazy ohledně našich produktů nebo objednávky? Nyní se k nám snadno dostanete přes WhatsApp. Stačí nám poslat zprávu a my se vám ozveme co nejdříve. Naše servisní časy jsou od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00. Bohužel nemůžeme přijímat objednávky přes Whatsapp. Těšíme se na vaši zprávu!

WhatsApp KundenserviceWhatsApp Kundenservice

Jak to funguje:


Klikněte na tlačítko „Zahájit chat WhatsApp“. Pak máte tři možnosti, jak nás kontaktovat prostřednictvím WhatsApp. Jediným požadavkem je, že jste již zaregistrováni u WhatsApp. Náš chatbot „Tak“ vám nejprve položí několik otázek, aby naši pracovníci zákaznického servisu mohli rychle reagovat na váš požadavek.

Často kladené otázky:

 

  1. Jak často dostávám zprávy?
    Od nás dostanete zprávu, pouze pokud jste nás předem kontaktovali.
  2. Jak se mohu odhlásit?
    Není nutné se odhlásit, proběhne automaticky po zpracování vaší žádosti nebo pokud od vás neobdržíme odpověď do 24 hodin.
  3. Je tato služba zpoplatněna?
    Vůbec ne, zákaznický servis prostřednictvím WhatsApp je zcela zdarma.
  4. Co se stane s mými osobními údaji?
    Náš zákaznický servis WhatsApp je provozován pomocí MessengerPeople. Zde najdete podrobné zásady ochrany osobních údajů od MessengerPeople. Prostřednictvím tohoto odkazu můžete přistupovat k našim zásadám ochrany osobních údajů.