Zákaznický servis s WhatsApp
Napište nám na WhatsApp!
Potřebujete pomoci? Máte dotazy ohledně našich produktů nebo objednávky? Nyní se k nám snadno dostanete přes WhatsApp. Stačí nám poslat zprávu a my se vám ozveme co nejdříve. Naše servisní časy jsou od pondělí do pátku od 9:00 do 15:00. Bohužel nemůžeme přijímat objednávky přes Whatsapp. Těšíme se na vaši zprávu!
Jak to funguje:
Klikněte na tlačítko „Zahájit chat WhatsApp“. Pak máte tři možnosti, jak nás kontaktovat prostřednictvím WhatsApp. Jediným požadavkem je, že jste již zaregistrováni u WhatsApp. Náš chatbot „Tak“ vám nejprve položí několik otázek, aby naši pracovníci zákaznického servisu mohli rychle reagovat na váš požadavek.
Často kladené otázky:
- Jak často dostávám zprávy?
Od nás dostanete zprávu, pouze pokud jste nás předem kontaktovali. - Jak se mohu odhlásit?
Není nutné se odhlásit, proběhne automaticky po zpracování vaší žádosti nebo pokud od vás neobdržíme odpověď do 24 hodin. - Je tato služba zpoplatněna?
Vůbec ne, zákaznický servis prostřednictvím WhatsApp je zcela zdarma. - Co se stane s mými osobními údaji?
Náš zákaznický servis WhatsApp je provozován pomocí MessengerPeople. Zde najdete podrobné zásady ochrany osobních údajů od MessengerPeople. Prostřednictvím tohoto odkazu můžete přistupovat k našim zásadám ochrany osobních údajů.